söndag 18 april 2010

Första veckan klar på hälsocentral

Tiden bara rinner iväg.. jag vill stanna klockan, det går alldeles för fort nu.
Första veckan är redan gjord på hälsocentralen, jag är så imponerad över hur duktiga sjuksköterskorna/distriktssköterskorna är, de kan så mycket och har ett mycket bra bemötande. Tankarn snurrar, hur ska jag kunna allt de dom kan.. men man lär så länge man lever :)
Nu måste jag bara ta tag i praktikuppgiften, så jag inte är ute i sista stund den här gången. Jag är så less på dessa uppgifter, kan man inte bara få vara och lära sig utifrån praktiken.. ja, ja, när jag är klar då slipper jag detta.

En bra helg har jag haft, after dark på fredag, trevligt med barnkalas till dottern, å tjejkväll hos grannen med vin, snacks, klädprovning å tjejsnack... nu har jag rensat till sophämtning... snart grillad fläskfile å pot-gratäng, första grillning för i år :)

Ha, de gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar