torsdag 16 juni 2011

Sommar och soliga dagar :)

Det är väldigt långt mellan gångerna jag skriver..
Har de sista 2 veckorna fått vara ledig mycket och njutit av sol, sol och varmt härligt väder!
Är brun som om jag vart utomlands.. :) Nu försöker jag ta vara på alla härliga dagar innan heltidsjobbet väntar i sommar. Kommer få vara på medicin 6 som jag önskade och det känns toppen, hoppas bara vi inte blir överpumpade med stackars patienter som måste ligga i korridorerna.
Har hunnit bli moster till en liten supergullig kille som kom i maj, helt underbart.. snacka om att man blir sugen på en till :)

När jag inte solar och umgås med barn, vänner och familj, har jag hunnit med en del pyssel i trädgård och inne. Projekt för i sommar blir äntligen att bygga altan, tur man fick igen på skatten så det kan bli verklighet. Vi hade ju tänkt göra det ifjol.. men annat kom emellan. Gubben min pratar om en utlandssemester till hösten och jag hoppas vi kan genomföra det, vore för härligt att få lite semester efter allt jobb i sommar!

Önskar er alla en härlig och solig sommar, med mycket skoj.
Hoj T.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar